čtvrtek 2. dubna 2009

SIKANA V KNIHOVNE POKRACUJE :)

Tak me dneska opet nasrali v Bibliotece Nacional, tentokrat me dovnitr nepustili s flaskou vody. To mi sice prijde logictejsi, nez zakaz vstupu s fotokopiema, ale blby je, ze tam nosi vodu vsichni a mlcky se to toleruje a me uz ted jen sikanuje za to, jak jsem mu tam minule nadavala :D
A pak me nasrali podruhe, pri registraci jsem vyplnovala ceskou adresu a napsala tam Republica Checa a dneska jsem si chtela menit prihlasovaci heslo a vyskocilo tam na me:

Dados do Leitor:
Endereço:
Na Radouci 1246, Mlada Boleslav
29301 Mlada Boleslav
Checoslováquia (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Nekde jsem cetla, ze kulturni sok se sklada z nekolika fazi: nadseni, frustrace, obrat, prizpusobeni a navrat. Takze ja jsem momentalne ve fazi frustrace a kdybyste mi nekdo chtel pripomenout, proc to tady mam rada, tak vam budu velice vdecna.
(Ale uz jsem se skoro definitivne rozhodla, ze pristi rok chci stravit ve Spanelsku:))

Žádné komentáře:

Okomentovat