středa 25. března 2009

Portugalsko aneb Absurdistan

Potrebuju si ulevit.
Do Narodni knihovny se prosim pekne nesmi vnaset fotokopie a vlastni knizky***. Z duvodu bezpecnosti. Ze v Narodni knihovne nepujcuji knizky dom, s tim sem se uz tak nejak smirila, ale tohle me zas vytocilo do bela, moje aseritivita sla stranou a kricela sem na toho debila sekuritaka, ze se s timhle pristupem vubec neni co divit, ze jsou nejzaostalejsi zeme zapadni Evropy.

*** ty knizky jsem si nakonec vyrvala (jen knizky, ne fotokopie - asi abych tady s nima nekoho nezranila???), ale musim vyplnit formular na jednu kazdou z nich, nechat knizky u sekuritaka, dojit si k pultiku pro autorizacao (=povolenka), vratit se pro knizky a pak teprv muzu vstoupit. Kazdy den znovu. Kdyz sem na nej v mrakotach kricela, ze to je ponekud absurdo to delat kazdy den az do konce cervna, co tu budu, jestli nejde dat tu autorizacao treba na cele to obdobi, ze mam ku*va vedecky zamer a ten slovnik potrebuju a nemuzu za to, ze ho tu NEMAJ, tak nezajem. Jezis ja sem nasrana.

1 komentář: